Kieli / Språk

Pääkäyttäjän tukipalvelu

Tukea arjen haasteisiin 
header-bg-1
Paakayttajan-tukipalvelu-1024x683

Lisää tehoa Wilman käyttöön

Wilma-pääkäyttäjän tukipalvelu tuo tukea arjen haasteisiin

Wilman eri käyttömahdollisuuksia on olemassa paljon. Välillä pääkäyttäjän aika ei kuitenkaan riitä selvittämään kaikkia haasteita ja ottamaan toiminnallisuuksista kaikkea tehoa irti.

Pääkäyttäjän tukipalvelu tuo ratkaisun tilanteessa, jossa prosessien kehittäminen on jäänyt taka-alalle ja pääkäyttäjän aika kuluu tulipalojen sammuttamiseen sekä arjesta selviytymiseen.

Wilma-paakayttajan-tukipalvelu-1024x697

Tukipalvelu sisältää jatkuvan palvelun sekä tietokannan siivouksen projektiluonteisesti

Wilman pääkäyttäjän tuki on palvelu varhaiskasvatuksen, koulujen ja oppilaitosten pääkäyttäjille. Sen tavoite on tukea pääkäyttäjää järjestelmän käytön kehittämisessä, sekä uusien toimintojen käyttöönotoissa.

Jatkuvan palvelun lisäksi tietokanta siivotaan ja yhdenmukaistetaan projektiluonteisesti. Tavoitteena on yhdenmukaistaa palvelun käyttö Visman suosittelemien toimintamallien mukaiseksi.

Aikaa säästyy kun on vähemmän kokeiluja ja pääsee melko nopeasti toteutukseen.
Rolf-Erik Mäkelä

Wilma-pääkäyttäjä, Kokkolan kaupunki

Tukipalvelu sisältää jatkuvan palvelun sekä tietokannan siivouksen projektiluonteisesti

Wilman pääkäyttäjän tuki on palvelu varhaiskasvatuksen, koulujen ja oppilaitosten pääkäyttäjille. Sen tavoite on tukea pääkäyttäjää järjestelmän käytön kehittämisessä, sekä uusien toimintojen käyttöönotoissa. Jatkuvan palvelun lisäksi tietokanta siivotaan ja yhdenmukaistetaan projektiluonteisesti. Tavoitteena on yhdenmukaistaa palvelun käyttö Visman suosittelemien toimintamallien mukaiseksi.

Jatkuva palvelu

Jatkuvaan palveluun sisältyvät kuukausittaiset yhteydenotot, joiden aikana käymme läpi esimerkiksi ylläpitotehtäviä ja muita pääkäyttäjän toivomia aiheita.

Jatkuva palvelu on saatavilla kahdessa eri paketissa: Hopea (5h/kk) ja Kulta (8h/kk). Jatkuva palvelu laskutetaan vuosittain etukäteen.

Tietokannan siivous

Pääkäyttäjän tukipalvelun tietokannan siivous toteutetaan projektiluonteisesti yhdessä sovittuna aikana. Se sisältää toimenpiteitä sekä Visman asiantuntijan, että asiakkaan toteuttamana. Tavoitteena on saada projekti vietyä läpi noin neljän kuukauden aikana. Priorisoimme sisältökohteet yhdessä, aina asiakkaan tarpeista lähtien ja käymme ne läpi Visman parhaiden käytäntöjen mukaisesti sovitun tuntimäärän puitteissa.

Tietokannan siivous laskutetaan kuukausittain toteutuneen tuntimäärän mukaan.

Esimerkkilistaus jatkuvan palvelun kehittämis­kohteista:

Kohteita käydään läpi kuukausittain tuntimäärän puitteissa ja priorisoidaan toiveiden mukaan.

Hopea

5h/kk

Kulta

8h/kk

Asiantuntijatyö

Asiantuntijatyö

5 h / kk
8 h / kk

Kenttäasettelut

Kenttäasettelut

Wilman mallit
Wilman mallit + räätälöinti

Käyttöoikeudet

Käyttöoikeudet

Ryhmätasolla
Ryhmä- ja henkilötasolla

Lukuvuosikellomalli

Lukuvuosikellomalli

Included

Sisältyy + ylläpito yhteistyönä

Tulosteiden ja lomakkeiden ylläpito

Tulosteiden ja lomakkeiden ylläpito

Included

Included

OPSien ylläpito (Wilman/OPH:n mallit)

OPSien ylläpito (Wilman/OPH:n mallit)

Included

Included

Tiedonsiirrolla päivitettävät rekisterit

Tiedonsiirrolla päivitettävät rekisterit

Included

Included

KOSKI-määritykset kk-palaverien yhteydessä

KOSKI-määritykset kk-palaverien yhteydessä

Included

Included

Kurre – uuden lukuvuoden käynnistys

Kurre – uuden lukuvuoden käynnistys

Included

Included

Lukuvuoden vaihto Primuksessa

Lukuvuoden vaihto Primuksessa

Included

 

Hopea

5h/kk

Kulta

8h/kk

Haluatko kuulla lisää?

Pyydä tarjous tai kysy asiantuntijoiltamme lisää ohjelmistosta ja palveluistamme. Voit olla yhteydessä asiantuntijoihimme sähköpostitse (sales.aq@visma.com)  tai täyttämällä oheisen lomakkeen, jolloin otamme sinuun yhteyttä pikimmiten.