Kieli / Språk

Wilma för administration av utbildning och fostran

Wilma är Finlands populäraste plattform för undervisning och lärande, systemet med en digital lärstig från grundskolan till andra stadiet.
Wilma-kokous_1920x720

Fördelar för förvaltningen

3c9ee8c3269a826068f32aad127e1e2c53a17fcc

Utformad för att tillgodose behoven inom utbildning och fostran

Wilma bidrar till en organiserad vardag och ett fungerande informationsflöde mellan hem och skola.

Wilma-lärare-elev0325

En säker lösning

Wilma har säkerhetscertifieringen ISO 27001 – tjänsten uppfyller alltså de internationella standarderna.

ee2baf06b5c54d91f3ae47219e28a7c3d18445a0

Wilma-experterna hjälper dig

Vår omfattande instruktionssajt, våra experter i kundsupporten och kundportalen Wilma Community stöder dig i arbetet.

Få koll på Wilma

  1. Systemets funktioner

    Gå till
  2. Support för huvudanvändaren

    Gå till
  3. Wilma-utbildningar

    Gå till
  4. Wilma-anvisningar

    Gå till
  5. Wilma Community inloggning

    Gå till
73e535516f93f034093b2bad9dec445f2570d38f

Wilma - i hjärtat av det finländska lärandet

I dagens föränderliga värld utvecklas också Wilma för att möta kundernas behov.

I framtiden kommer Wilma att kunna erbjuda allt fler lösningar för användarna. Vårt mål är att göra tillgången till tjänster smidigare, genom att erbjuda moderna digitala tjänster för utbildning och fostran på en och samma plattform.

Wilma design (1)

Tjänsten för huvudanvändare hjälper dig att få ut mesta möjliga av systemet

I Wilma ingår ett brett utbud av funktioner. I huvudanvändarens hektiska vardag finns det kanske inte alltid tid att ta reda på vad systemet kan göra för de dagliga processerna. Med hjälp av vår supporttjänst hjälper våra experter dig att hitta det bästa sättet att arbeta.

Wilma på Instagram

Vanliga frågor och svar

Gå till instruktionssajten

De kontaktpersoner som ni har utsett i er organisation och meddelat till oss kan lämna in supportärenden. Vänligen kontakta huvudanvändaren i din organisation om du behöver denna rättighet, eftersom huvudanvändaren är den som sedan vidarebefordrar dina uppgifter till oss. Du kommer då att få instruktioner om hur du öppnar ett supportärende och kontaktar vår kundsupport.

Vi ger ut versionsinfo om nya nya funktioner i Wilma i ungefär en gång i veckan. Detta dokument publiceras i Wilma Community. Om du är kontaktperson hos oss kan du också logga in i Wilma Community. Om du ännu inte står som kontaktperson för din organisation hos oss, vänligen kontakta din organisations huvudanvändare, som vidarebefordrar dina uppgifter till oss.

Många av er på fältet hanterar dagligen samma frågor. Om du är Wilma-användare som arbetar med administration får du kontakt med andra kolleger i Wilma Community.

Vi anordnar också kundevenemang där du får möjlighet att nätverka med andra Wilma-användare. Våra Wilma-kundevenemang och utbildningar finns i Wilmas utbildningskalender.