Wilma för administration av utbildning och fostran

Fördelar för förvaltningen

Utformad för att tillgodose behoven inom utbildning och fostran
Wilma bidrar till en organiserad vardag och ett fungerande informationsflöde mellan hem och skola.

En säker lösning
Wilma har säkerhetscertifieringen ISO 27001 – tjänsten uppfyller alltså de internationella standarderna.

Wilma-experterna hjälper dig
Vår omfattande instruktionssajt, våra experter i kundsupporten och kundportalen Wilma Community stöder dig i arbetet.

Wilma - i hjärtat av det finländska lärandet
I dagens föränderliga värld utvecklas också Wilma för att möta kundernas behov.
I framtiden kommer Wilma att kunna erbjuda allt fler lösningar för användarna. Vårt mål är att göra tillgången till tjänster smidigare, genom att erbjuda moderna digitala tjänster för utbildning och fostran på en och samma plattform.
.jpg?length=900&name=Wilma-suunnittelua%20(1).jpg)
Tjänsten för huvudanvändare hjälper dig att få ut mesta möjliga av systemet
I Wilma ingår ett brett utbud av funktioner. I huvudanvändarens hektiska vardag finns det kanske inte alltid tid att ta reda på vad systemet kan göra för de dagliga processerna. Med hjälp av vår supporttjänst hjälper våra experter dig att hitta det bästa sättet att arbeta.
Ny Wilma-huvudanvändare? Få grepp om det nya
Att utnyttja potentialen i Wilma och använda den på ett effektivt sätt är en av dina viktigaste uppgifter. Den här artikeln innehåller också bra påminnelser för dig som är mer erfaren.
Wilma på Instagram
Vanliga frågor och svar
Gå till instruktionssajtenDe kontaktpersoner som ni har utsett i er organisation och meddelat till oss kan lämna in supportärenden. Vänligen kontakta huvudanvändaren i din organisation om du behöver denna rättighet, eftersom huvudanvändaren är den som sedan vidarebefordrar dina uppgifter till oss. Du kommer då att få instruktioner om hur du öppnar ett supportärende och kontaktar vår kundsupport.
Vi ger ut versionsinfo om nya nya funktioner i Wilma i ungefär en gång i veckan. Detta dokument publiceras i Wilma Community. Om du är kontaktperson hos oss kan du också logga in i Wilma Community. Om du ännu inte står som kontaktperson för din organisation hos oss, vänligen kontakta din organisations huvudanvändare, som vidarebefordrar dina uppgifter till oss.
Många av er på fältet hanterar dagligen samma frågor. Om du är Wilma-användare som arbetar med administration får du kontakt med andra kolleger i Wilma Community.
Vi anordnar också kundevenemang där du får möjlighet att nätverka med andra Wilma-användare. Våra Wilma-kundevenemang och utbildningar finns i Wilmas utbildningskalender.